Jump to content
Wednesday 21 April 2021
You need to be logged in to see additionnal information and be able to contact the advertiser!

Segelbåt sökes! HR, Najad eller malö

Segelbåt sökes! HR, Najad eller malö

• Advertiser
  • Type of Advert Köpes
  • Item Condition Used
  • Time Left 7 months and 28 days -
  • Price NO VALUE SPECIFIED
0 Questions
143 views

Description

Hejsan! Jag söker just nu en båt som skall fungera att utrusta för en längre segling i framtiden. Båtar jag är intresserad av är äldre orustbåtar i stil med:

Malö 40h

Malö 38

Malö 106

Najad 343

najad 34

Najad 360

Hallberg rassy 312

Hallberg rassy 352

Hallberg rassy 34

Stor spridning på vad båtarna är värda, och hur bra/moderna de är. Men just nu väger jag mellan en äldre orustbåt och en nyare fransk båt och vill kolla om det finns något till salu som inte hittat ut på marknaden än, då blocket verkar tvärdött nu under vintern.

Pris beroende på skick och utrustning, men jag är inte intresserad av en HR 352 med original motor, dålig rigg och läckande teakdäck för 800 000, då har ni tyvärr fel uppfattning om vad båten är värd.

Så har ni någon av båtarna och funderar på att säljas får ni gärna höra av er! Ett projekt kan också vara av intresse! :)

Bild från en av mina resor då det krävdes för uppladdning......

Recommended Questions

There are no questions to display.

Other adverts from segelbåtar

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Du behöver som gäst även vara medveten om våra Terms of Use och GDPR policy Privacy Policy