Jump to content
Friday 15 November 2019
You need to be logged in to see additionnal information and be able to contact the advertiser!

Garage Jönköping/Huskvarna

Garage Jönköping/Huskvarna

• Advertiser
  • Type of Advert Hyres/Uthyres
  • Item Condition New
  • Time Left 10 months and 29 days -
  • Quantity 1
  • Price 1.00 SEK
3 Questions
71 views

Description

Hej!

Ny på forumet så hej allesammans!

Jag är på jakt efter året runt garage för min båt. Om ni har eller vet någon som kan tänka sig ha plats över för uthyrning runt om Jönköpings trakten med en radie på 2 mil ca. Mått på båt + trailer är 6.20x2.20.

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar,

Mattias Undebeck

Recommended Questions

Finns flera annonser på Blocket om vinterförvaringsplatser. Eller det kanske är ett enskilt garage du är ute efter, för att kunna meka med båten ?

Då tror jag också det är lättare att hitta genom Blocketannons eller liknande, då det väl mer är ett bilgarage än ett båthus du letar efter.

Sedan vet jag inte om du har tillstånd från Smålandsvillan/Mellby att använda deras bilder i din annons. Tänk på att bara för att bilder finns på Internet så är de inte fritt fram att använda i eget syfte !

Undebeck

Posted

Hej Ingmar,

Alltid trevligt att stöta på forum poliser. Ja det har jag också sett men hade du läst ordentligt vad jag skrev så står det "året runt garage". Jag har redan lagt ut annons både på blocket och på jönköpingstorget.

Har sett dina andra posts runtom på det här forumet och "Sedan vet jag inte" känns som en populär start fras på dina meningar, varför inte komma på något nytt och var lite positiv i livet så kommer nog roliga saker hända dig också ska du se.

Share this comment

Oj, vad känsligt det var då....😋

Det var faktiskt ett tips i all välmening, och många med vinterförvaringsplatser har möjlighet att upplåta dem även på sommaren. Är ofta en "inkörsport" till den typen av garageplats du är ute efter. Och hur skulle jag kunna veta att du redan annonserar på Blocket ?

Har själv två entusiastbilar förvarade på just detta sätt i Jönköpingstrakten, men ärligt talat så bäddar ju inte din attityd riktigt för att fortsätta vara behjälplig och komma med konkreta tips som att t ex  rekommendera dig för någon man känner.

(När det gäller fotona så kan du kalla mig polis eller vad du vill. Men det är så upphovsrättslagen är, och den dagen du får egna foton stulna och använda i andra sammanhang kanske du håller med).

Ja, ja. Lycka till i letandet, oavsett.

Undebeck

Posted

Sådär, ursäkta min post idag på morgonen. Skrivit annonser överallt och har väntat på att få höra något tillbaka och den första posten man får tillbaka är ett tjat om upphovsrättslagen men jag förstår vad du menar i allra högsta grad och har nu ändrat bild.

Tack för heads up.

Mvh

• Like 1

Share this comment