Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Fredric_sthlm

Toppmonterat dubbelreglage till KAD42?

Rekommendera Poster

Vad är fult? Vad är snyggt? Lägg upp en bild på reglaget i sin omgivning så kommer Du nog få lika många tips som antalet trådläsare...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 minut sedan, Volvo_Penta säger:

Vad är fult? Vad är snyggt? Lägg upp en bild på reglaget i sin omgivning så kommer Du nog få lika många tips som antalet trådläsare...

Nu ställer jag frågan till de som vet hur reglaget till KAD 42 från 90-talet ser ut och som kanske har bytt ut detta. Med tanke på ditt alias borde du kanske ha tips på vad som passar istället. Utseendet jag söker är åt de som är i helt i metall men som alltsom oftast är elektroniska. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha ok då. Så här ser det ut på min båt idag. Det plastiga reglaget känns som en relik från forna dagar. Har bytt ena mekanismen men handtagen börjar också glappa så det är dags att byta. Alla tips tas tacksamt emot

IMG_0564.PNG

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
9 minuter sedan, Rollen säger:

Morse MT3, är både snyggt och bra!

Morse MT3.jpg

Bra förslag! Tack! Hittat för 3700 på ebay. Vart hittar man dem annars i Sverige? Helt klart ett bra alternativ!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är så lat så jag låter Google söka åt mig, och Google hittar det mesta åt mig, konstigt nog. Nice kompis dendär Google... :)

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...