Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
forgus31

Elmotorträffen som gick i stå.

Rekommendera Poster

Mässan hade inga gratislokaler för framåtsträvande Co2-minimalister. En lokalmöjlighet ringde idag och det finns chans att träffas utanför mässan. Ligger nära tågcentralen, bra för den som ska på tåget. Parkering gratis annnars. Jag klistrar här in inlägget som aldrig kom med pga reklam?

 

Lokalen ringde just och meddelade att det finns möjligheter till gokartkörning om man vill kombinera med Båtmässebesöket. Viss möjlighet till att kolla under “motorhuven” på den elektriska gokarten där det finns Li- jon batterier och reglerelektronik. En gokartbokning kostar 160 kr. Öl och mat? (inte kollat) finns också. Är det nån som är intresserad Ge en reaktion här så får vi se om tider Lördagen 11 febr. Andra tider under veckan kan kollas med lokalen 

 

Den som ser ut som ett frågetecken ombedes kolla på seglarsnack och elektrifiering av segelbåtarna. Ibland byter man ut accarna och då är det huggsexa om de fortfarande användbara batterierna.

 

Min kommentar är att bilarna går som skållade råttor. Inte som de tröga Briggskartarna I gräsklipparfart man är van vid.

Får se om inlägget går igenom nu. Saknas det nåt skriv ett MG-meddelande till mig.

 

Ring själv och boka in din grupp. Notera här så andra kan ansluta. Många på MG har känt varandra I över tio år via datorn men sällan setts. Vore det inte kul att göra nåt socialt i denna datorns tidsålder. På köpet lite insikt I batteriernas och reglerelektronikens värld. Vardagar och dagtid innbeär större möjlighet att prata med servicepersonalen i “depån”. Hur du än kör så kan du inte köra så det ryker.  Kanske från däcken då. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...