Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Scubachef

Insight planner för Lowrance

Rekommendera Poster

Hej!

 

Någon som vet var man kan få tag på OInsight Planner för Lowrance till PC? Har försökt att hitta ngnstans att ladda ner, men inte lyckats. Tack på förhand, Björn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas du inte kör Windows 8 eller 10, för då kan du glömma denna dinosauriemjukvara. Kraschar konstant. Helt oanvändbar. Du kan ladda ner mjukvaran på: http://www.gofreemarine.com/apps/insight-planner

 

Däremot är det lögn att köpa en licensnyckel, då deras onlinebutik är nere efter att troligen blivit hackad...

 

Letar själv efter ett alternativ för just Lowrance, men inte lyckats, och det verkar inte som Navico tänker bygga vidare på Insight Planner.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar. Då var det som jag misstänkte. På Lowrance sa de att man kan beställa den genom sin Lowrancehandlare för 495:- eller var det var.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas du inte kör Windows 8 eller 10, för då kan du glömma denna dinosauriemjukvara. Kraschar konstant. Helt oanvändbar. Du kan ladda ner mjukvaran på: http://www.gofreemarine.com/apps/insight-planner

 

Däremot är det lögn att köpa en licensnyckel, då deras onlinebutik är nere efter att troligen blivit hackad...

 

Letar själv efter ett alternativ för just Lowrance, men inte lyckats, och det verkar inte som Navico tänker bygga vidare på Insight Planner.

 

Testade demoversionen på win10 och sedan win8 som ska vara supporterad, kraschar direkt :/

några tips på planeringsmjukvara som funkar?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om syftet är planering så kan man lägga upp i alla program som kan exportera .gpx. Jag använde OpenCPN i datorn och iSailor på iPaden.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...