Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Mackey

Elverk från himmelen

Rekommendera Poster

Låg och njöt av sol och skärgård vid Björkskär och som tur var förstärktes friden och lyckokänslan av en änglalik varelse som körde sitt blanka välljudande elverk på badbryggan timme efter timme helt utan avbrott medan de eteriska ångorna spred sig över glänsande sjö och strand. Tänk hur fantastiskt vissa människor är skapta.

 

Det finns faktiskt de som tror att verkligheten är så bara för de aldrig upplevt Elverk från helvetet.

 

Nu är det dags att packa in alla julklappar och klä granen.

God Jul!

Mackey

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag småslumrade i sittbtunnen når jag vaknade av en fubbdjävel so röt och gormade på sin dam från att dom la till sena kvällen när gubbdjäveln till slut slocknade. Hade jag fått välja hade jag valt vilket ljud å vilken lukt sim helst. Dessvärre väntade jag på bekanta som skulle komma när dom kom..... så jag kunde inte bara dra.

har inte varit med om detta på det sättet vare sig förr eller senare. Skulle det hända överallt varje gång.. så vete fan vad jag skulle göra... gå på källan misstänker jag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Elverk från himlen, en gudagåva.

Stärker mitt ego, det kan jag lova.

Drivs av solen, ger en massa watt.

Mackey han fattar nog inte ett skvatt

att mitt elverk är på även när jag vill sova.

 

 

Önska Dig ett platt paket, Mackey, så kanske Du får en solpanel. Det kan man kalla Elverk från himlen. Jag vet för jag har flera...

 

;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...