Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
  • 0
Pentax

Sjöbod

Fråga

Hur kommer man in på någons sjöbod?

 

 

Kalle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

6 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Gå till "Framsidan".

Klicka på "Medlemmars sjöbod"

Skriv i nicket - ju exaktare desto bättre träff.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Givetvis borde sidan vara byggd så att när du klickar på respektive medlems namn i tex ett inlägg så skall sjöboden finnas på medlemmens sida. Allt annat är ologiskt konstigt

  • Gilla 2

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Tack Toaen! 

 

Capitan, ja så trodde jag i min enfald att det funkade, var det inte så en gång i tiden?

 

Saknar även "knappen" anmäla så man kunde vara säker att nå fram till ansvariga för sidan.

 

 

Kalle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Tack Toaen! 

 

Capitan, ja så trodde jag i min enfald att det funkade, var det inte så en gång i tiden?

 

Saknar även "knappen" anmäla så man kunde vara säker att nå fram till ansvariga för sidan.

 

 

Kalle

 

Ja man får känslan av att ha gravt synfel. "Här måste ju sjöboden finnas att klicka på" :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Jo, så var det en gång i tiden. Och tror det skall bli så igen är det lovat. Men jag ser det lite som den där listen i sovrummet som inte kom upp fast allt annat var fixat; det funkar tillräckligt bra så det blir aldrig gjort det där sista...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Försökte kolla närmre på detta med sjöbodens väldigt diskreta tillvaro numera, men hittade istället en helt annan funktion för enbart inloggade enligt bilden nedan. Äntligen! :)

Blir smått exalterad över denna nyttiga upptäckt, såpass att detta med sjöbodens bekvämligaste åtkomst känns "ilandsproblem" i jämförelse. (Men kanske kan den sökvägen för enbart inloggade faktiskt vara genare/orsaka mindre antal knapptryckande än förslagen ovan?)
[brukar annars som oinloggad gå direkt till googles hemsida och skriva saker som, obs gärna ordagrant intill minsta skiljetecken, ... "pentax" sjöbod site:maringuiden.se...]
post-86835-0-08834200-1427113343_thumb.jpg
 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...