Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
  • 0
kossor

Bildbyte

Fråga

Hej har länge försökt ändra bilden som visas i inloggningen dvs där det syns vilka som är inloggade, varför går den bilden inte att byta. Bilden man har som syns då man skriver i forumet går ju att byta. Trodde i och med det nya forumet att inloggningsbilden skulle gå att byta ut men icke. Önskar svar Med vänlig hälsning Peter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

5 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Hej har länge försökt ändra bilden som visas i inloggningen dvs där det syns vilka som är inloggade, varför går den bilden inte att byta. Bilden man har som syns då man skriver i forumet går ju att byta. Trodde i och med det nya forumet att inloggningsbilden skulle gå att byta ut men icke. Önskar svar Med vänlig hälsning Peter.

 

Vilka sidor är det som du menar exakt?

 

I dagsläget är det 2 olika profiler som delar ansvaret, tyvärr.

Vi skall i fortsättningen gå över till IPBoards profil och kontohantering men det är inte färdigt ännu. Så det är på 2 ställen du behöver byta bild tyvärr.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

 

Hej har länge försökt ändra bilden som visas i inloggningen dvs där det syns vilka som är inloggade, varför går den bilden inte att byta. Bilden man har som syns då man skriver i forumet går ju att byta. Trodde i och med det nya forumet att inloggningsbilden skulle gå att byta ut men icke. Önskar svar Med vänlig hälsning Peter.

 

Vilka sidor är det som du menar exakt?

 

I dagsläget är det 2 olika profiler som delar ansvaret, tyvärr.

Vi skall i fortsättningen gå över till IPBoards profil och kontohantering men det är inte färdigt ännu. Så det är på 2 ställen du behöver byta bild tyvärr.

 

 

 

Jaha var går man in då jag har bytt bild inne på uppdatera mitt konto och bytt bild där! När jag sedan kollar in på inloggade medlemmar ligger båten kvar ändå, och i snacken är bilden bytt. Men efter bytet av plattform så har jag nu tre olika bilder en båt en ko och en vatten bild, snurrigt. Vore väldigt tacksam för hjälp med etta Med vänlig hälsning

 

// Peter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

 

Jaha var går man in då jag har bytt bild inne på uppdatera mitt konto och bytt bild där! När jag sedan kollar in på inloggade medlemmar ligger båten kvar ändå, och i snacken är bilden bytt. Men efter bytet av plattform så har jag nu tre olika bilder en båt en ko och en vatten bild, snurrigt. Vore väldigt tacksam för hjälp med etta Med vänlig hälsning

 

// Peter.

 

 

Om du går in på http://www.maringuiden.se/member/prefs/ när du är inloggad så kan/skall du byta bild där också. Det bör ändra den andra bilden i systemet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Hej igen bilden bytt enligt länken du skickade kossan och bilden som visas på inloggade medlemmar är fortfarande kvar märkligt är det, kan du komma på nåt mer tricks. Med vänlig hälsning

 

// Peter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Hej igen bilden bytt enligt länken du skickade kossan och bilden som visas på inloggade medlemmar är fortfarande kvar märkligt är det, kan du komma på nåt mer tricks. Med vänlig hälsning

 

// Peter.

 

Konstigt...

Hittar inga direkta fel så det enda jag kan tänka mig är att det är "fel" på bilden du försöker ladda upp.

Har i alla fall ändrat till din kossa-bild som du har här på det andra stället också.

 

Kan du maila mig bilden så att jag får testa. mikael.stavhammar på maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...