Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Gäst Dick Jexby (maringuiden.se)

Tjörn runt 2003

Rekommendera Poster

Gäst Dick Jexby (maringuiden.se)

Hej, Vi efterlyser bilder från kaoset i Kyrkesund. Själva vände vi i mynningen och tog utsidan, med andan i halsen... Hälsningar Maringuiden.se i en Maxi 33 - Maxrelax

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Inga bilder, körde också utsidan... har ni någon idé om hur mycket man vann/förlorade på det? Jag gissar att vi tappade 100-200 meter på att gå utsidan? ///Peter - Albin Nova

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst DMR

glädjer mig att höra att ni tror ni tappade på utsidan, tyvärr så har jag en annan uppfattning, vi gick ju igenom när den stora motorbåten med alla gubbar på däck klädda i vita skjortor och grogglas i handen skulle visa upp sig. Det var trångt och det blev många korta slag. Den båten vi jämförde med tjänade att gå på utsidan. Det so stör mig mest är att du, Peter, kom på någon enstaka placering före oss i gruppen. Allvarligt talat så får jag väl gratulera dig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Vad är det gastarna brukar säga... fan va fort de andra båtarna där borta går :-) ///Peter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Dick

Hej, Jag tror oxo att vi tjänade några minuter. Men så här i efter hand så skulle vi redan gått på utsidan vid Rönnäng.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...